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Pop brands; branding, popular music and young people

B3Kat (1/1)


Pop brands

branding, popular music and young people
Verfasser: Carah, Nicholas
978-1-4331-0565-4; 978-1-4331-0564-7
Schlagwörter: Popfestival GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Konsumgüterindustrie GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Marketing GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Produktimage GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Jugendkultur GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Beeinflussung GND link to dataset open/close  GND search link open/close 

 Buch
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Bestand im BVB:
Externe Links:
  • Inhaltsverzeichnis

Fach:
  • Soziologie
  • Wirtschaftswissenschaften
  • Musikwissenschaft

Dieser Titel ist Teil einer Serie/Reihe:

Letzte Änderung: 09.05.2011
Titel:Pop brands
Untertitel:branding, popular music and young people
URL:http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=02030135...
Erläuterung :Inhaltsverzeichnis
Von:Nicholas Carah
LoC-Nummer:2009038353
ISBN:978-1-4331-0565-4
ISBN:978-1-4331-0564-7
Erscheinungsort:New York [u.a.]
Verlag:Lang
Erscheinungsjahr:2010
Umfang:XXI, 199 S.
Details:Ill.
Serie/Reihe:Mediated Youth
Band:11
ID der Serie/Reihe:(DE-604)BV022504712
Fußnote :Includes bibliographical references and index
Sprache:eng
LoC-Notation:HQ799.2.M35
RVK-Notation:LR 56600
RVK-Notation:LR 57760
RVK-Notation:LS 48000
RVK-Notation:QP 624
Thema (Schlagwort):Popfestival; Konsumgüterindustrie; Marketing; Produktimage; Jugendkultur; Beeinflussung
Weitere Schlagwörter :Gesellschaft; Music and youth; Social aspects; Mass media and youth; Branding (Marketing); Social aspects; Popular music; Social aspects

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