Deutsch

Speichern/Drucken

Nichts gefunden?

  

Treffer eingrenzen

  

Abmelden

  
1 von 1
      
* Ihre Aktion  suchen [und] (PICA-Produktionsnummer (PPN)) 397740387
 Felder   EndNote-Format   RIS-Format   BibTex-Format   MARC21-Format 
Online-Publ. (ohne Zeitschriften)
PPN:  
397740387
Titel:  
Relations of Language and Thought : The View from Sign Language and Deaf Children
Verantwortlich:  
Erschienen:  
Cary : Oxford University Press, 1997
Vertrieb:  
Ann Arbor, Michigan : ProQuest
Umfang:  
1 Online-Ressource (204 pages)
Serie:  
Counterpoints: Cognition, Memory, and Language
Anmerkung:  
Description based on publisher supplied metadata and other sources
ISBN:
978-0-19-535654-0 ; 978-0-19-510057-0
RVK-Notation:  
 
Mit diesen Schlagwörtern können Sie eine weitere Suche durchführen, indem Sie die gewünschten Checkboxen auswählen und den Button "Schlagwortsuche" anklicken:  
f Aufsatzsammlung  Gebärdensprache  Sapir-Whorf-Hypothese  Kognitive Entwicklung  Sprache  Denken  Gehörlosigkeit  Spracherwerb 
 
Abstract:  
Contributors1. Relations of Language and Cognition: What Do Deaf Children Tell Us?, Marc Marschark and Victoria S. Everhart2. Universals, Generalizability, and the Acquisition of Signed Language, Patricia Siple3. The Modular Effects of Sign Language Acquisition, Diane Lillo-Martin4. Read the Lips: Speculations on the Nature and Role of Lipreading in Cognitive Development of Deaf Children, Ruth Campbell5. Making Faces: Coextant Domains for Language and Visual Cognition, Ruth Campbell6. In Support of the Language Acquisition Device, Diane Lillo-Martin7. Modules and the Informational Encapsulation of Language Processes, Patricia Siple8. Models, Modules, and Modality, Victoria S. Everhart and Marc MarscharkIndex.
 

 
1 von 1