Deutsch

Bestellung

Speichern/Drucken

Nichts gefunden?

  

Treffer eingrenzen

  

Abmelden

  
1 von 1
      
* Ihre Aktion  suchen [und] (PICA-Produktionsnummer (PPN)) 20923881X
 Felder   EndNote-Format   RIS-Format   BibTex-Format   MARC21-Format 
Bücher
PPN:  
20923881X
Titel:  
Understanding media users : from theory to practice / Tony Wilson
Verantwortlich:  
Erschienen:  
Malden, Mass. [u.a.] : Wiley-Blackwell, 2009
Umfang:  
219 S.
Anmerkung:  
A passive audience? Structuralist and effects studies -- The active audience speaking subjects -- Perceiving is believing from phenomenology to media user theory -- Meanings are ours reader response and audience studies -- The projecting audience from cinema to cellphone -- A phenomenology of phone use pervasive play and the ludification of culture -- Selling on screen from media hermeneutics to marketing communication -- Buying brandscapes a phenomenology of perception and purchase -- Consumer-citizens crossing cultures in cyberspace -- Media user theory going beyond accumulation of audiences
Literaturverz. S. [176] - 203
ISBN:
978-1-4051-5567-0 ; 978-1-4051-5566-3
RVK-Notation:  
 
Mit diesen Schlagwörtern können Sie eine weitere Suche durchführen, indem Sie die gewünschten Checkboxen auswählen und den Button "Schlagwortsuche" anklicken:  
Massenmedien  Medienkonsum 
 
Hinweise zum Inhalt:  
 
 

 
1 von 1