bszlogo
Deutsch Englisch Französisch Spanisch
SWB
sortiert nach
nur Zeitschriften/Serien/Datenbanken nur Online-Ressourcen OpenAccess
  Unscharfe Suche
Suchgeschichte Kurzliste Vollanzeige Besitznachweis(e)

Recherche beenden

  

Ergebnisanalyse

  

Speichern / Druckansicht

  

Druckvorschau

  
1 von 1
      
1 von 1
      
* Ihre Aktion:   suchen [und] (PICA Prod.-Nr. [PPN]) 897735498
 Felder   ISBD   MARC21 (FL_924)   Citavi, Referencemanager (RIS)   Endnote Tagged Format   BibTex-Format   RDF-Format 
Online Ressourcen (ohne online verfügbare<BR> Zeitschriften und Aufsätze)
 
K10plusPPN: 
897735498     Zitierlink
SWB-ID: 
486216144                        
Titel: 
Socio-cultural impacts of workplace e-learning : epistemology, ontology and pedagogy / Karim A. Remtulla
Autorin/Autor: 
Körperschaft: 
Erschienen: 
Hershey, Pa : IGI Global (701 E. Chocolate Avenue, Hershey, Pennsylvania, 17033, USA), 2010
Umfang: 
Online-Ressource(electronic texts (206 p. : ill.))
Sprache(n): 
Englisch
Anmerkung: 
Includes bibliographical references. - Restricted to subscribers or individual electronic text purchasers
Bibliogr. Zusammenhang: 
Druckausg.
Available in another form
ISBN: 
978-1-61520-836-4 ( : ebook)
978-1-61520-835-7 (ISBN der Printausgabe); 978-1-61692-322-8 (ISBN der Printausgabe); 978-1-61520-835-7 (ISBN der parallelen Ausgabe); 978-1-61692-322-8 (ISBN der parallelen Ausgabe)
Sonstige Nummern: 
OCoLC: 986502153 (aus SWB)     see Worldcat


Sekundärausgabe
Anmerkung: 
Also available in print.
Link zum Volltext: 
Digital Object Identifier (DOI): 10.4018/978-1-61520-835-7
Rechteinformation und Access Status: Restricted to subscribers or individual electronic text purchasers.


Sachgebiete: 
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
Workplace e-learning as a socially and culturally negotiated and perpetuated phenomenon remains uncommon, as does the availability of taxonomies that further analyze this idea critically, paradigmatically, and perspectivally. This book develops and discusses a socio-cultural sensitivity taxonomy for the socio-culturally based research and study of workplace e-learning. It focuses on the 'what if' and 'why' of workplace e-learning as groundwork for more relevant, meaningful, and applicable workplace adult education and training from workplace e-learning.

Social change and social responsibility -- Normative learning for normalized work -- Universalized workplace education -- Redressing socio-cultural insensitivity -- Infallibility of innovative artefacts -- Primacy of commodified knowledges -- Decomposition by instrumental instruction -- Justification based on rational training -- Operationalization from dehumanizing ideologies -- Homogenization through social integration
 Zum Volltext 
1 von 1
      
1 von 1