Einschränkung Ihrer Suchanfrage auf den Bestand einer Bibliothek
Festlegung des Sortierkriteriums der Treffermenge
Die unscharfe Suche berücksichtigt auch Schreibfehler oder -varianten bei Ihrer Suche!
* Suchen (und) = ein Suchauftrag mit 2 oder mehr Suchbegriffen findet Titel, die alle Suchbegriffe enthalten. * Suchen (oder) = ein Suchauftrag mit 2 oder mehr Suchbegriffen zeigt alle Titel, die mindestens einen der Suchbegriffe enthalten * Mit Index blättern erhalten Sie eine alphabetisch sortierte Liste aller Begriffe, die wie Ihr Suchbegriff beginnen. * Nach einem Suchauftrag können Sie die Ergebnisse auch erweitern, eingrenzen oder neu sortieren.
zur Hilfe zum gewählten Suchschlüssel, bitte klicken
Thinking about thinking about teaching: how a philosophy of teaching develops and why it is important to have oneThe biological basis of learning: learning as brain change, rather than brain use -- Language: on the questionable utility of unexpressed ideas -- Today's first-year students: culture, motivation and preparation -- Teaching and pedagogy: how the way we teach affects the way students learn -- The classroom: the classroom as dynamic arena, what students are really doing -- Writing and other technologies: technology, old, and new, and as a means to an end -- Final thoughts: reflections and ruminations -- Appendix: Two sample assignment sheets.
Anmerkung:
Includes bibliographical references (p. 155-159) and index. - Description based on print version record
1-57922-012-6 (ISBN der Printausgabe); 1-57922-013-4 (ISBN der Printausgabe); 978-1-57922-012-9 (ISBN der Printausgabe); 978-1-57922-013-6 (ISBN der Printausgabe)
Thinking about thinking about teaching: how a philosophy of teaching develops and why it is important to have one -- The biological basis of learning: learning as brain change, rather than brain use -- Language: on the questionable utility of unexpressed ideas -- Today's first-year students: culture, motivation and preparation -- Teaching and pedagogy: how the way we teach affects the way students learn -- The classroom: the classroom as dynamic arena, what students are really doing -- Writing and other technologies: technology, old, and new, and as a means to an end -- Final thoughts: reflections and ruminations -- Appendix: Two sample assignment sheets.