bszlogo
Deutsch Englisch Französisch Spanisch
SWB
sortiert nach
nur Zeitschriften/Serien/Datenbanken nur Online-Ressourcen OpenAccess
  Unscharfe Suche
Suchgeschichte Kurzliste Vollanzeige Besitznachweis(e)

Recherche beenden

  

Ergebnisanalyse

  

Speichern / Druckansicht

  

Druckvorschau

  
1 von 1
      
1 von 1
      
* Ihre Aktion:   suchen [und] (PICA Prod.-Nr. [PPN]) 790266326
 Felder   ISBD   MARC21 (FL_924)   Citavi, Referencemanager (RIS)   Endnote Tagged Format   BibTex-Format   RDF-Format 
Online Ressourcen (ohne online verfügbare<BR> Zeitschriften und Aufsätze)
 
K10plusPPN: 
790266326     Zitierlink
SWB-ID: 
9790266324                        
Titel: 
Ethnography in education / David Mills & Missy Morton; editor, Marianne Lagrange; assistant editor, Kathryn Bromwich; production editor, Nicola Marshall; cover design, Wendy Scott
Autorin/Autor: 
Beteiligt: 
Erschienen: 
London : Sage Publications, 2013
Umfang: 
198 pages
Sprache(n): 
Englisch
Schriftenreihe: 
Angaben zum Inhalt: 
""Cover ""; ""Contents""; ""About the Authors""; ""Introduction: Schooling the Imagination ""; ""1 - Reading Ethnography, Writing Ethnography ""; ""2 - Ethnography by Design, Ethnography by Accident ""; ""3 - Into the Educational 'Field': Relationships, Reciprocities and Responsibilities ""; ""4 - Being, Seeing, Writing: The Role of Fieldnotes""; ""5 - New Times, New Ethnographies?""; ""6 - What do I do now? Making Ethnographic Meaning ""; ""7 - Ethnography that Makes a Difference""; ""8 - Writing Again: Communication Ethnographic Insights""; ""Conclusion: Being an Everyday Ethnographer""
""Bibliography""""Index ""
Anmerkung: 
Description based upon print version of record
Bibliogr. Zusammenhang: 
ISBN: 
978-1-4462-0326-2 (Print); 978-1-4462-0327-9 (Print); 978-1-4462-6492-8 (Online)
978-1-4462-0326-2 (ISBN der Printausgabe)


Sekundärausgabe: 
Online-Ausg.
Link zum Volltext: 


Sachgebiete: 
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
Includes bibliographical references and index

The title will introduce you to ethnographic 'classics', the best existing textbooks, and debates about new approaches and innovations. With extended examples of ethnographic analysis by both established scholars and research students, the authors aim to help you cultivate an 'ethnographic imagination' in your own research and writing


Mehr zum Titel: 
 
 Zum Volltext 
1 von 1
      
1 von 1