bszlogo
Deutsch Englisch Französisch Spanisch
SWB
sortiert nach
nur Zeitschriften/Serien/Datenbanken nur Online-Ressourcen OpenAccess
  Unscharfe Suche
Suchgeschichte Kurzliste Vollanzeige Besitznachweis(e)

Recherche beenden

  

Ergebnisanalyse

  

Speichern / Druckansicht

  

Druckvorschau

  
1 von 1
      
1 von 1
      
* Ihre Aktion:   suchen [und] (PICA Prod.-Nr. [PPN]) 1842932748
 Felder   ISBD   MARC21 (FL_924)   Citavi, Referencemanager (RIS)   Endnote Tagged Format   BibTex-Format   RDF-Format 
Online Ressourcen (ohne online verfügbare<BR> Zeitschriften und Aufsätze)
 
K10plusPPN: 
1842932748     Zitierlink
Titel: 
Autorin/Autor: 
Cottingham, Marci D. [Verfasserin/Verfasser]
Beteiligt: 
Erickson, Rebecca J. [Mitwirkende/Mitwirkender] ; Lee, Matthew T. [Mitwirkende/Mitwirkender]
Erschienen: 
Milton : Taylor & Francis Group, 2023 [©2023]
Umfang: 
1 online resource (251 pages)
Sprache(n): 
Englisch
Schriftenreihe: 
Anmerkung: 
Description based on publisher supplied metadata and other sources.
Bibliogr. Zusammenhang: 
Erscheint auch als: (Druck-Ausgabe)
ISBN: 
978-1-000-86394-9
978-1-032-19686-2 (ISBN der Printausgabe)


Link zum Volltext: 


Sachgebiete: 
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
Cover -- Half Title -- Series Page -- Title Page -- Copyright Page -- Table of Contents -- List of Contributors -- Foreword-When Flourishing Is Forbidden: Lessons from the Experiences of Displaced People -- 1 Introduction: Transcending Crisis by Attending to Care, Emotion, and Flourishing -- Part I: Transcending Crises in Healthcare and Education -- 2 Talking Emotional Labor: Institutionalizing Emotional Support for Health Care Workers -- 3 Building Academic Resilience in Secondary School Students: A Research Review and Case Study -- 4 The Unanticipated Challenges and Rewards of Carework: Remote Teaching and Student Precarity during COVID-19 -- 5 Flourishing among Nursing Students during the COVID-19 Pandemic -- Part II: Transcending Crises in Communities and Families -- 6 Emotional Community and Estrangement in the COVID-19 Pandemic: A Collaborative Autoethnographic Approach -- 7 It's Power, Not Pandemic: How Identifying Power Structures Enables Emotional Resilience during Crisis Caregiving -- 8 From Discovery to Recovery: Parents' Temporal Emotion Practice in Relation to a Child's Opioid Use Disorder -- 9 Seven -- 10 From Fixing to Flourishing in Gerontological Social Work Research -- Index.
 Zum Volltext 
1 von 1
      
1 von 1