Einschränkung Ihrer Suchanfrage auf den Bestand einer Bibliothek
Festlegung des Sortierkriteriums der Treffermenge
Die unscharfe Suche berücksichtigt auch Schreibfehler oder -varianten bei Ihrer Suche!
* Suchen (und) = ein Suchauftrag mit 2 oder mehr Suchbegriffen findet Titel, die alle Suchbegriffe enthalten. * Suchen (oder) = ein Suchauftrag mit 2 oder mehr Suchbegriffen zeigt alle Titel, die mindestens einen der Suchbegriffe enthalten * Mit Index blättern erhalten Sie eine alphabetisch sortierte Liste aller Begriffe, die wie Ihr Suchbegriff beginnen. * Nach einem Suchauftrag können Sie die Ergebnisse auch erweitern, eingrenzen oder neu sortieren.
zur Hilfe zum gewählten Suchschlüssel, bitte klicken
978-1-5361-4736-0 (ISBN der Printausgabe); 1-5361-4736-2 (ISBN der Printausgabe); 978-1-5361-4735-3 (ISBN der Printausgabe); 978-1-5361-4735-3 (ISBN der Printausgabe)
In recent times, gamified media has seen a rise in popularity, particularly in Japan. Among Japanese youth, one manifestation of this trend is the expansion of original media content to create fanfiction content. This process changes passive consumers into active agents with the ability to advance society. However, no appropriate model currently exists for investigating and exploring this phenomenon in contemporary animé, comics, and games. Thus, Selected Topics in Cultural Studies begins by discussing how cultural content can be exploited for designing alternate reality experiences. Next, the authors explore and explain strategic sociopolitical and cultural roles in the educational processes and their effects. Focus is placed on the philosophical-epistemological opposition of humanism/structuralism, materialism/idealism, and person/society, with variables of domination/subordination, power/resistance, stability/dynamics, global/ local, North/South, and so on. The concluding study is significant for its inquiries into comparative instructional approaches for effective mathematics learning from the perspective of cognitive load imposition. The authors' examination of an in-class intervention has clarified the myth concerning cross-cultural differences in perceptions, appreciation, and understanding of different instructional approaches
Preface -- Incorporating cultural gamified media in our daily space for exploring alternate reality experiences / Tatsuo Nakajima and Mizuki Sakamoto -- The cultural studies and education / Beatriz Fainholc -- Cognitive load on learning one-step equations: a cross-cultural study between australia and malaysia / Bing Hiong Ngu, Huy P. Phan, Aaron T. Sigauke, Vegneskumar Maniam and Hasbee Usop -- Index.