bszlogo
Deutsch Englisch Französisch Spanisch
SWB
sortiert nach
nur Zeitschriften/Serien/Datenbanken nur Online-Ressourcen OpenAccess
  Unscharfe Suche
Suchgeschichte Kurzliste Vollanzeige Besitznachweis(e)

Recherche beenden

  

Ergebnisanalyse

  

Speichern / Druckansicht

  

Druckvorschau

  
1 von 1
      
1 von 1
      
* Ihre Aktion:   suchen [und] (PICA Prod.-Nr. [PPN]) 181717598X
 Felder   ISBD   MARC21 (FL_924)   Citavi, Referencemanager (RIS)   Endnote Tagged Format   BibTex-Format   RDF-Format 
Bücher, Karten, Noten
 
K10plusPPN: 
181717598X     Zitierlink
Titel: 
Walking methodologies in a more-than-human world : WalkingLab / Stephanie Springgay and Sarah E. Truman
Autorin/Autor: 
Springgay, Stephanie [Verfasserin/Verfasser] info info
Beteiligt: 
Truman, Sarah E. [Verfasserin/Verfasser] info info
Ausgabe: 
First published in paperback
Erschienen: 
London ; New York : Routledge, 2019
Umfang: 
xiv, 163 Seiten
Sprache(n): 
Englisch
Schriftenreihe: 
ISBN: 
978-0-367-26495-6 (pbk)
978-1-138-29376-2 (ISBN der Printausgabe); 978-1-315-23191-4 (ISBN der parallelen Ausgabe im Fernzugriff)
EAN: 
9780367264956
Sonstige Nummern: 
OCoLC: 1118993715     see Worldcat


RVK-Notation: 
Sachgebiete: 
Verbund-info 613.7176
Basisklassifikation: 71.99 (Soziologie: Sonstiges)
Schlagwortfolge: 
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
"This book extends existing walking research to think beyond the human as the privileged mode of moving from point to point, of being affected, and the 'how' of doing research. Based on case studies from on multi-year, multi-site projects around the world, Walking Methodologies in a More-than-human World introduces the diversity of existing walking methodologies across the social sciences and humanities, whilst challenge human-centric and phenomenological research on walking through an attention to theories of movement, affect and relationality. Analysing new types of walking methodologies, this volume will appeal to scholars and researchers with interests in research methods and education"--
1 von 1
      
1 von 1