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K10plusPPN: 
1815268433     Zitierlink
Titel: 
Organizational Behaviour and Change Management : The Impact of Cognitive and Social Bias
Autorin/Autor: 
Vernooij, Cornell [Verfasserin/Verfasser]
Beteiligt: 
Stuijt, Judith [Mitwirkende/Mitwirkender] ; Hendriks, Maarten [Mitwirkende/Mitwirkender] ; ten Have, Wouter [Mitwirkende/Mitwirkender] ; ten Have, Steven [Mitwirkende/Mitwirkender]
Erschienen: 
Milton : Taylor & Francis Group, 2022 [©2023]
Umfang: 
1 online resource (282 pages)
Sprache(n): 
Englisch
Schriftenreihe: 
Anmerkung: 
Description based on publisher supplied metadata and other sources.
Bibliogr. Zusammenhang: 
Erscheint auch als: (Druck-Ausgabe)
ISBN: 
978-1-000-64796-9
978-1-032-26423-3 (ISBN der Printausgabe)


Link zum Volltext: 


Sachgebiete: 
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
Cover -- Endorsements -- Half Title -- Series -- Title -- Copyright -- Table of Contents -- Overview of authors and research team -- List of tables and figures -- Foreword -- Preface -- 1 Bias in organizations and change -- 2 Model and methodology -- 3 Understanding, biases, organizational behaviour, and change -- 4 Controlling, biases, organizational behaviour, and change -- 5 Trusting, biases, organizational behaviour and change -- 6 Self-enhancing, biases, organizational behaviour and change -- 7 Belonging, biases, organizational behaviour, and change -- 8 The impact of bias on organizational behaviour and change -- Appendix: A Overview of primary and secondary biases -- Appendix: B Examples of Matrix for Each Core Social Motive -- Index.
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