Einschränkung Ihrer Suchanfrage auf den Bestand einer Bibliothek
Festlegung des Sortierkriteriums der Treffermenge
Die unscharfe Suche berücksichtigt auch Schreibfehler oder -varianten bei Ihrer Suche!
* Suchen (und) = ein Suchauftrag mit 2 oder mehr Suchbegriffen findet Titel, die alle Suchbegriffe enthalten. * Suchen (oder) = ein Suchauftrag mit 2 oder mehr Suchbegriffen zeigt alle Titel, die mindestens einen der Suchbegriffe enthalten * Mit Index blättern erhalten Sie eine alphabetisch sortierte Liste aller Begriffe, die wie Ihr Suchbegriff beginnen. * Nach einem Suchauftrag können Sie die Ergebnisse auch erweitern, eingrenzen oder neu sortieren.
zur Hilfe zum gewählten Suchschlüssel, bitte klicken
Intro -- Contents -- 1: Introduction to Ethnography and the Ethnographic Researcher -- Introduction -- Autobiographical Information About the Author -- The Ethnographic Researcher -- Background and Rationale for the Book and How to Read/Use It -- Introduction to and Overview of My Doctoral Research -- References -- 2: Ethnographic Methods -- Introduction -- Access to the Field -- Ethics -- Observation -- Interviews and Focus Groups -- Reviewing Documents and Artefacts -- Data Analysis -- Summary -- References -- 3: Working as a Diagnostic Radiographer: Relationships with Colleagues -- Introduction -- Use of Dark Humour -- Teamworking and Communication -- Diagnostic Radiographer Relationships with Radiologists -- Discussion and Story Telling -- Role Modelling -- Summary -- References -- 4: Working as a Diagnostic Radiographer: Structure and Environment -- Introduction -- Blame Culture -- Structure, Organisation and Routine -- Workflow -- Behaviour in Different Areas -- Summary -- References -- 5: Working as a Diagnostic Radiographer: The Role of the Diagnostic Radiographer -- Introduction -- The Radiographic Image -- Views About Research, Continuing Professional Development (CPD) and Evidence-Based Practice -- Extended Role and Barriers -- Dealing with Radiation -- Summary -- References -- 6: Radiography Education -- Introduction -- Transition from Practice to Education/Academia -- Autonomous Practice -- No Set Hours -- An Increase in Administrative Tasks and the Use of Email -- Pressure to Develop Teaching Skills and Academic Scholarship -- Different 'Language' Used -- More Meetings -- Travel -- Time Constraints and Deadlines to Work To -- Policies, Processes and Procedures to Follow -- Information Technology Skills Are Needed -- Constant Change and the Need to Adapt -- The Culture of Academia -- Different Professional Backgrounds.