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K10plusPPN: 
1751714411     Zitierlink
Titel: 
The SAGE handbook of consumer culture / edited by Olga Kravets, Pauline Maclaran, Steven Miles and Alladi Venkatesh
Beteiligt: 
Kravets, Olga [Herausgeberin/-geber] info info ; Maclaran, Pauline, 1950- [Herausgeberin/-geber] info info ; Miles, Steven [Herausgeberin/-geber] info info ; Venkatesh, Alladi [Herausgeberin/-geber] info info
Erschienen: 
London ; Thousand Oaks, California : SAGE Publications Ltd [[2018]], [2018]
Umfang: 
1 Online-Ressource : Illustrationen
Sprache(n): 
Englisch
Anmerkung: 
Includes bibliographical references and index
Bibliogr. Zusammenhang: 
Erscheint auch als: The SAGE handbook of consumer culture (Druck-Ausgabe)
ISBN: 
978-1-4739-9877-3 (electronic bk.); 1-4739-9877-8 (electronic bk.); 978-1-4739-9878-0 (electronic bk.); 1-4739-9878-6 (electronic bk.); 978-1-4739-9880-3 (electronic bk.); 1-4739-9880-8 (electronic bk.); 978-1-4739-9879-7 ; 1-4739-9879-4
978-1-4739-2951-7 (ISBN der Printausgabe)
EAN: 
9781473929517
Sonstige Nummern: 
OCoLC: 1022562297     see Worldcat


Link zum Volltext: 


Art und Inhalt: 
RVK-Notation: 
Sachgebiete: 
bisacsh: POL 038000 ; bisacsh: SOC 002010 ; bisacsh: SOC 022000
Schlagwortfolge: 
*Verbraucherverhalten info ; Lehrbuch ; Aufsatzsammlung     see Zum Register
*Verbraucherverhalten info ; Verbraucherforschung info ; Lehrbuch ; Aufsatzsammlung     see Zum Register
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
The question of consumption emerged as a major focus of research and scholarship in the 1990s but the breadth and diversity of consumer culture has not been fully enough explored. The meanings of consumption, particularly in relation to lifestyle and identity, are of great importance to academic areas including business studies, sociology, cultural and media studies, psychology, geography and politics. The SAGE Handbook of Consumer Culture is a one-stop resource for scholars and students of consumption, where the key dimensions of consumer culture are critically discussed and articulated. The editors have organised contributions from a global and interdisciplinary team of scholars into six key sections.
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