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K10plusPPN: 
1658425731     Zitierlink
SWB-ID: 
446493252                        
Titel: 
Participation and Media Production : Critical Reflections on Content Creation
Beteiligt: 
Erschienen: 
Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2008
Umfang: 
Online Ressource (199 p.)
Sprache(n): 
Englisch
Anmerkung: 
Includes bibliographical references and indexes
Bibliogr. Zusammenhang: 
Erscheint auch als: Carpentier, Nico : Participation and Media Production : Critical Reflections on Content Creation. - Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, ©2008 (Druck-Ausgabe)
ISBN: 
978-1-4438-1226-9 (electronic bk.); 1-4438-1226-9 (electronic bk.)
1-282-33454-9 (ISBN der Printausgabe); 978-1-282-33454-0 (ISBN der Printausgabe); 9786612334542 (ISBN der Printausgabe); 6612334541 (ISBN der Printausgabe); 1-4438-1226-9 (ISBN der Printausgabe); 978-1-84718-453-5 (ISBN der Printausgabe); 1-84718-453-7 (ISBN der Printausgabe); 978-1-84718-453-5 (ISBN der Printausgabe)
Sonstige Nummern: 
OCoLC: 821179455 (aus SWB)     see Worldcat


Link zum Volltext: 


Sachgebiete: 
bisacsh: PSY031000 ; bisacsh: PSY 031000
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
In an era when (especially new) media are celebrated for their participatory potential, questions about the nature and intensity of these participatory processes seem to be superfluous. But raising these questions pushes us into a critical mode towards the changes that have lead to the present-day media landscape. This volume's authors aim to activate this critical mode and reflect on the participatory nature of contemporary media organizations and products. In order to stand even a remote c
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