bszlogo
Deutsch Englisch Französisch Spanisch
SWB
sortiert nach
nur Zeitschriften/Serien/Datenbanken nur Online-Ressourcen OpenAccess
  Unscharfe Suche
Suchgeschichte Kurzliste Vollanzeige Besitznachweis(e)

Recherche beenden

  

Ergebnisanalyse

  

Speichern / Druckansicht

  

Druckvorschau

  
1 von 1
      
1 von 1
      
* Ihre Aktion:   suchen [und] (PICA Prod.-Nr. [PPN]) 1653782366
 Felder   ISBD   MARC21 (FL_924)   Citavi, Referencemanager (RIS)   Endnote Tagged Format   BibTex-Format   RDF-Format 
Online Ressourcen (ohne online verfügbare<BR> Zeitschriften und Aufsätze)
 
K10plusPPN: 
1653782366     Zitierlink
SWB-ID: 
420332294                        
Titel: 
Assessment in Music Education: from Policy to Practice / edited by Don Lebler, Gemma Carey, Scott D. Harrison
Autorin/Autor: 
Beteiligt: 
Erschienen: 
Cham : Springer, 2015
Umfang: 
Online-Ressource (XV, 296 p. 36 illus., 16 illus. in color, online resource)
Sprache(n): 
Englisch
Schriftenreihe: 
Bibliogr. Zusammenhang: 
ISBN: 
978-3-319-10274-0
978-3-319-10273-3 (ISBN der Printausgabe)
Sonstige Nummern: 
OCoLC: 899614451 (aus SWB)     see Worldcat


Link zum Volltext: 
Digital Object Identifier (DOI): 10.1007/978-3-319-10274-0


Sachgebiete: 
bicssc: JNKC ; bisacsh: EDU007000
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
The contributions to this volume aim to stimulate discussion about the role of assessment in the learning experiences of students in music and other creative and performing arts settings. The articles offer insights on how assessment can be employed in the learning setting to enhance outcomes for students both during their studies at higher education institutions and after graduation. An international group of leading researchers offers an exciting array of papers that focus on the practice of assessment in music, particularly in higher education settings. Contributions reflect on self-, peer- and alternative assessment practices in this environment. There is a particular emphasis on the alignment between assessment, curriculum structure and pedagogy


Mehr zum Titel: 
 Zum Volltext 
1 von 1
      
1 von 1