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K10plusPPN: 
1007367490     Zitierlink
Titel: 
Public communication campaigns / editors Ronald E. Rice, Charles K. Atkin
Beteiligt: 
Rice, Ronald E. [Herausgeberin/-geber] info info ; Atkin, Charles K., 1945- [Herausgeberin/-geber] info info
Ausgabe: 
Fourth edition
Erschienen: 
Los Angeles ; London ; New Delhi ; Singapore ; Washington, DC : SAGE, [2013] [© 2013]
Umfang: 
1 Online-Ressource (xiv, 378 Seiten) : Illustrationen
Sprache(n): 
Englisch
Bibliogr. Zusammenhang: 
Erscheint auch als: Public communication campaigns (Druck-Ausgabe)
ISBN: 
978-1-4522-8978-6 ; 978-1-5443-3096-9
978-1-4129-8770-7 (ISBN der Printausgabe)
Sonstige Nummern: 
OCoLC: 1016066169     see Worldcat


Link zum Volltext: 


Art und Inhalt: 
RVK-Notation: 
Sachgebiete: 
Schlagwortfolge: 
*USA info ; Propaganda info ; Lehrbuch     see Zum Register
 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
In this new, fully revised and expanded fourth edition of Public Communication Campaigns, Rice and Atkin provide readers with a comprehensive, up-to-date look into the field of public communication campaigns. The subject of campaigns has become increasingly high profile in the academic world in the decade since the last edition, and hundreds of new studies on campaign theory and practice have been published since 2001. Largely rewritten to reflect the latest theories and research, this text continues in the tradition of ongoing improvement and expansion into new areas
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