Overview
- Das Standardwerk in der aktualisierten 7. Auflage
- Überblick über die wichtigsten empirischen Methoden
- Kompakt und verständlich auch für Bachelor-Studiengänge geeignet
- Includes supplementary material: sn.pub/extras
Part of the book series: Studienbücher zur Kommunikations- und Medienwissenschaft (STBKUM)
Access this book
Tax calculation will be finalised at checkout
Other ways to access
About this book
Similar content being viewed by others
Keywords
Table of contents (15 chapters)
Authors and Affiliations
About the authors
Dr. Alexander Haas ist Akademischer Rat ebendort.
Dr. Friederike Koschel war u.a. Mitarbeiterin ebendort und ist Geschäftsführerin von Diagnose & Transfer - Institut für Angewandte Psychologie.
Bibliographic Information
Book Title: Methoden der empirischen Kommunikationsforschung
Book Subtitle: Eine Einführung
Authors: Hans-Bernd Brosius, Alexander Haas, Friederike Koschel
Series Title: Studienbücher zur Kommunikations- und Medienwissenschaft
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-531-19996-2
Publisher: VS Verlag für Sozialwissenschaften Wiesbaden
eBook Packages: Social Science and Law (German Language)
Copyright Information: Springer Fachmedien Wiesbaden 2016
eBook ISBN: 978-3-531-19996-2Published: 26 June 2015
Series ISSN: 2524-3306
Series E-ISSN: 2524-3314
Edition Number: 7
Number of Pages: XV, 265
Topics: Communication Studies, Media Research, Sociology, general, Political Science, Methodology of the Social Sciences