Overview
Part of the book series: Schriftenreihe Medienforschung der Landesanstalt für Medien in NRW (LAMNRW, volume 17)
Access this book
Tax calculation will be finalised at checkout
Other ways to access
Keywords
Table of contents (6 chapters)
-
Einleitung
-
Das Werbeangebot für Kinder im Fernsehen
Authors and Affiliations
Bibliographic Information
Book Title: Fernsehwerbung und Kinder
Book Subtitle: Das Werbeangebot in der Bundesrepublik Deutschland und seine Verarbeitung durch Kinder Band 1: Das Werbeangebot für Kinder im Fernsehen
Authors: Stefan Aufenanger, Michael Charlton, Wolfgang Hoffmann-Riem, Klaus Neumann-Braun
Series Title: Schriftenreihe Medienforschung der Landesanstalt für Medien in NRW
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-322-80853-0
Publisher: VS Verlag für Sozialwissenschaften Wiesbaden
-
eBook Packages: Springer Book Archive
Copyright Information: Leske + Budrich, Opladen 1995
Softcover ISBN: 978-3-8100-1396-5Published: 30 January 1995
eBook ISBN: 978-3-322-80853-0Published: 07 March 2013
Edition Number: 1
Number of Pages: 222
Number of Illustrations: 10 b/w illustrations
Topics: Sociology of Family, Youth and Aging, Media Research, Sociology, general